Verzenden
Ik heb mijn bestelling (nog) niet ontvangen
In jouw account kun je zien of jouw bestelling verzonden is of nog wordt verwerkt. Bij al onze bestellingen is een track en trace code beschikbaar, zodat je de verzending online kunt volgen.
Bij het versturen van de bestelling maakt onze vervoerder een afspraak met je over de gewenste en mogelijke leverdatum.
Als de bestelling in jouw account de status ‘verzonden’ heeft, maar je hebt deze nog niet ontvangen op de afgesproken datum, dan kun je het beste nog een werkdag wachten. Vanwege de afmetingen van onze pakketten, doet de vervoerder soms een enkele dag langer over de bezorging van een bestelling. Als jouw bestelling onverhoopt vertraagd is, dan word je daarover geïnformeerd.
Hoe wordt de sokkel geleverd?
Onze sokkels worden “vervoervriendelijk” verkocht. Uiteraard voorgeboord en geleverd met een duidelijke handleiding en schroeven om alles goed in elkaar te zetten.
Wat zijn de levertijden van een sokkel?
Eiken sokkels die direct leverbaar zijn uit onze voorraad, worden in de meeste gevallen binnen 1 week geleverd. Voor de sokkels die niet direct op voorraad zijn of waarvoor we extra handeling moeten verrichten (denk aan oliën of beitsen), gelden andere levertijden. Afhankelijk van het seizoen en de verzendmethode is de levertijd ca. 2 tot 3 weken.
Wij streven ernaar om jouw bestelling zo snel mogelijk te laten bezorgen. Wij hebben echter geen massa productie. Elk product, wat het ook is, is maatwerk en dus uniek. De meeste producten worden dan ook op bestelling gemaakt.
Waar moet ik rekening mee houden als de sokkel wordt verzonden?
Wij versturen met verschillende bekende vervoerders. Wij zoeken de best passende vervoerder bij jouw bestelling. Dit is afhankelijk van het gewicht.
We informeren je als de bestelling wordt verzonden. Tevens ontvang je dan een track & trace code.